بهترین استاد شیمی کنکور

وبلاگ آموزشی مهندس رضا فراهانی،بهترین استاد شیمی کنکور که با روشی نوین اقدام به آموزش حل انواع تست کنکور می‌نماید.

بهترین استاد شیمی کنکور

وبلاگ آموزشی مهندس رضا فراهانی،بهترین استاد شیمی کنکور که با روشی نوین اقدام به آموزش حل انواع تست کنکور می‌نماید.

شیمی کنکور با استاد خوب شیمی مهندس رضا فراهانی

شیمی بدون شک دومین درس مهم کنکور تجربی و همچنین دومین یا سومین درس مهم در کنکور  ریاضی محسوب میشه پس بر هر داوطلب کنکور واجبه که نحوه مطالعه شیمی کنکور رو یاد بگیره و اجرا کنه، این که گفتیم دومین با سومین بستگی به زیرگروه مورد نظر داره چون ضریب درس های اختصاصی در کنکور در زیرگروه های مختلف یکسان نیست، به عنوان مثال، ضریب درس شیمی در زیرگروه یک تجربی بعضی رشته های پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و اکثر پیراپزشکی ها برابر ۹ ولی ضریب همین درس در زیرگروه ۲ تجربی برای رشته ای مثل داروسازی ۱۲ است و تقریبا به اندازه زیست شناسی در قبولی داروسازی اهمیت دارد. همچنین برای قبولی رشته های زیرگروه دو ریاضی مثل مهندسی نفت، درس شیمی هم مثل فیزیک ضریب ۹ داره.

درجه سختی سوالات شیمی در کنکور سال های اخیر سیر صعودی داشته. طبق آمار منتشر شده از طرف سازمان سنجش، در کنکور ۹۵ تجربی، ۷۷ درصد داوطلب ها و در کنکور ۹۵ ریاضی، ۸۰ درصد داوطلب ها شیمی رو صفر زدند و فقط حدود ۱ درصد از کل داوطلب های کنکور تونستن شیمی رو بالای ۵۰ درصد درست جواب بدن. در کنکور تجربی ۹۶ هم میانگین درصد پاسخگویی داوطلبان در درس شیمی فقط حدود ۷ درصد بود.

البته نترسید همه سوالات شیمی کنکور هم اینقدر سخت نیست و سوالات آسان هم وجود داره مثل سوال شماره ۲۰۳ کنکور ۹۶ ریاضی خارج کشور که گفته بود « جدول تناوبی دارای چند دوره و چند گروه است؟» اما مواردی که گفتیم ثابت میکنه که برای رسیدن به درصدهای بالا شیمی در کنکور علاوه بر استفاده از بهترین فیلم آموزشی شیمی کنکور و با یادگیری از طریق آموزش های یک استاد خوب شیمی کنکور باید روش مطالعه شیمی هم درست و اصولی باشه. پس برای آشنایی با روش پیشنهادی مهندس رضا فراهانی برای مطالعه شیمی و مدت زمان مناسب برای مطالعه شیمی مطالب این سایت رو دنبال کنید. اما قبل از بحث درباره نحوه مطالعه شیمی برای کنکور باید منبع آموزشی مناسب رو تهیه کرده باشید. قبلا درباره کتاب های تست شیمی صحبت کردیم اما برای کسانی که نیاز به دی وی دی آموزشی شیمی دارند، . دی وی دی های شیمی مهندس رضا فراهانی رو به عنوان بهترین فیلم شیمی کنکور معرفی می کنیم که میتونید این دی وی دی هارو از سایت شیمی پلاس به آدرس http://chemi-plus.com/ دریافت کنید.




جهت رزرو کلاس خصوصی و تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 09226637640  تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.