بهترین استاد شیمی کنکور

وبلاگ آموزشی مهندس رضا فراهانی،بهترین استاد شیمی کنکور که با روشی نوین اقدام به آموزش حل انواع تست کنکور می‌نماید.

بهترین استاد شیمی کنکور

وبلاگ آموزشی مهندس رضا فراهانی،بهترین استاد شیمی کنکور که با روشی نوین اقدام به آموزش حل انواع تست کنکور می‌نماید.

فیلم آموزشی شیمی کنکور مهندس رضا فراهانی

فرض کنید در کلاس درس نشستهاید و در کنار کتاب درسی، یک فیلم آموزشی مرتبط در حال پخش شدن است و شما میتوانید هر زمان که خواستید فیلم را نگه داشته و سوالات خود را از معلم بپرسید و یا فیلم را به عقب برگردانید تا بخشی از آن را مرور کرده و مطلبی را که متوجه نشده اید مجددا نگاه کنید. در چنین حالتی میزان و کیفیت یادگیری شما چه تغییری میکند؟

 

تحقیقات نشان داده در مواردی که آموزش از طریق ویدئو صورت گرفته، علاقهمندی دانشآموزان به فرآیند یادگیری چندین برابر شده و حس پرسشگری به طرز فعالی در آنها افزایش داده میشود. علاوه بر این، این روش موجب افزایش کارایی معلمان نیز میشود، مخصوصا از لحاظ تعداد دانشآموزانی که به آنها آموزش داده میشود؛ زیرا با استفاده از ویدئوهای آموزشی میتوان به تعداد زیادی از دانشآموزان آموزش داد، بدون اینکه از کیفیت یادگیری کاسته شود. درواقع تکنولوژی آموزشی توانایی بالقوهای در بهبود فرایند یاددهی- یادگیری دارد.

 

یکی از مهمترین موانع در عرصه آموزش بعد مسافت است. قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید از یک کلاس درسی استفاده کنید ولی به دلیل فاصله مکانی نتوانید خودتان را به محل تشکیل کلاس برسانید. آموزش از طریق ویدئو این مشکل را هم حل میکند، زیرا شما میتوانید به راحتی و بدون طی کردن یک مسافت طولانی با استفاده از دیویدی و یا حتی به صورت آنلاین از تدریس استاد استفاده کنید و زمان خود را در مسیر رفت و آمد به کلاس از دست ندهید. علاوه بر این در بسیاری از مناطق محروم، به دلیل ضعف در زیرساختها اساسا امکانی برای فراهم ساختن بستری مناسب برای یادگیری باکیفیت بالا وجود ندارد. در چنین شرایطی دانشآموزان این مناطق برای استفاده از امکانات آموزشی و تدریس اساتید برتر میتوانند از تکنولوژی در حوزه آموزش کمک گرفته و از انواع فیلمهای آموزشی بهره ببرند. بر همین اساس میتوان گفت یکی از مهمترین اهداف استفاده از فناوری در حوزه آموزش، ایجاد عدالت آموزشی و رفع هرگونه تبعیض در این زمینه است.

 

برای مشاهده فیلم های آموزشی مهندس رضا فراهانی به کانال ویدئویی ایشان مراجعه کنید:

مشاهده فیلم در یوتیوب

مشاهده فیلم در آپارات

مشاهده فیلم در نماشا


وب سایت شیمی پلاس:http://chemi-plus.com

وب سایت مهندس رضا فراهانی:http://rezafarahani.ir

 

جهت رزرو کلاس خصوصی و تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 09226637640  تماس بگیرید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.